En daar gaan we weer... - Reisverslag uit Beilen, Nederland van Robin en Lianne Berg - WaarBenJij.nu En daar gaan we weer... - Reisverslag uit Beilen, Nederland van Robin en Lianne Berg - WaarBenJij.nu

En daar gaan we weer...

Door: Lianne

Blijf op de hoogte en volg Robin en Lianne

10 Juli 2013 | Nederland, Beilen

17 juli is het weer zo ver. De reis van vorig jaar nog vers in ons geheugen en nu gaan we alweer bijna aan ons nieuwe avontuur beginnen. Het duurt nog een week, maar de vakantiekriebels kwamen vanavond ineens opzetten. De verschillende informatieboekjes heeft Robin doorgespit (ik de plaatjes bekeken :p) en het reisplan ligt al een tijdje klaar... Ik moest toch iets met die onrust (lees kriebels), dus ik ben de tassen maar gaan inpakken. Belachelijk misschien, maar de kleding moet er nog bij en dan is dat alweer klaar haha. Lekker hoor, zoveel vrije tijd! Het leven van een juf bevalt me wel. Echt heeeerlijk die lange vakanties :). Ik kan helemaal genieten nu ik weet dat ik na de vakantie weer gewoon aan het werk kan op een nieuwe school. Ondertussen ontlast ik Robin ook nog een beetje. Hij hoeft zich niet meer druk te maken om de bagage en kan de laatste week heel relaxt naar z'n werk.

Het fotoalbum van Bali & Lombok met foto's en de verhalen van waarbenjij.nu is heel mooi geworden. Ik lees het nog regelmatig door, best gek hoe snel je dingen vergeet. Van Sri Lanka willen we ook niks vergeten, dus plaatsen we ook van deze reis onze belevenissen. Ondertussen kan de gene die dat wil ook nog een beetje met ons mee genieten. Vangen we mooi twee vliegen in één klap :p.

Lieve groetjes!

• 17 Juli 2013 - 23:00

Nicole:

Lieve Robin en Lianne,

Ga jullie belevenissen weer in de gaten houden. Een hele fijne vakantie en geniet er van samen!
    Xx