En daar gaan we weer... - Reisverslag uit Beilen, Nederland van Robin en Lianne Berg - WaarBenJij.nu En daar gaan we weer... - Reisverslag uit Beilen, Nederland van Robin en Lianne Berg - WaarBenJij.nu

En daar gaan we weer...

Door: Lianne

Blijf op de hoogte en volg Robin en Lianne

10 Juli 2013 | Nederland, Beilen

17 juli is het weer zo ver. De reis van vorig jaar nog vers in ons geheugen en nu gaan we alweer bijna aan ons nieuwe avontuur beginnen. Het duurt nog een week, maar de vakantiekriebels kwamen vanavond ineens opzetten. De verschillende informatieboekjes heeft Robin doorgespit (ik de plaatjes bekeken :p) en het reisplan ligt al een tijdje klaar... Ik moest toch iets met die onrust (lees kriebels), dus ik ben de tassen maar gaan inpakken. Belachelijk misschien, maar de kleding moet er nog bij en dan is dat alweer klaar haha. Lekker hoor, zoveel vrije tijd! Het leven van een juf bevalt me wel. Echt heeeerlijk die lange vakanties :). Ik kan helemaal genieten nu ik weet dat ik na de vakantie weer gewoon aan het werk kan op een nieuwe school. Ondertussen ontlast ik Robin ook nog een beetje. Hij hoeft zich niet meer druk te maken om de bagage en kan de laatste week heel relaxt naar z'n werk.

Het fotoalbum van Bali & Lombok met foto's en de verhalen van waarbenjij.nu is heel mooi geworden. Ik lees het nog regelmatig door, best gek hoe snel je dingen vergeet. Van Sri Lanka willen we ook niks vergeten, dus plaatsen we ook van deze reis onze belevenissen. Ondertussen kan de gene die dat wil ook nog een beetje met ons mee genieten. Vangen we mooi twee vliegen in één klap :p.

Lieve groetjes!




  • 17 Juli 2013 - 23:00

    Nicole:

    Lieve Robin en Lianne,

    Ga jullie belevenissen weer in de gaten houden. Een hele fijne vakantie en geniet er van samen!
    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Beilen

Sri Lanka

Drie weken rondreizen @ Sri Lanka.

Recente Reisverslagen:

06 Augustus 2013

Luilekkerland

03 Augustus 2013

Zon, zee en strand

30 Juli 2013

Onverwachte bezoeker

27 Juli 2013

Aapjes kijken

24 Juli 2013

Van het regenwoud naar de savanne
Robin en Lianne

Actief sinds 15 Juli 2012
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 26314

Voorgaande reizen:

25 April 2016 - 17 Mei 2016

Verenigde Staten

14 Juli 2014 - 06 Augustus 2014

Zuid Afrika

17 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

Sri Lanka

17 Juli 2012 - 16 Augustus 2012

Bali en Lombok

Landen bezocht: