Nog één nachtje slapen..... - Reisverslag uit Beilen, Nederland van Robin en Lianne Berg - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen..... - Reisverslag uit Beilen, Nederland van Robin en Lianne Berg - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen.....

Door: Robin en Lianne

Blijf op de hoogte en volg Robin en Lianne

16 Juli 2012 | Nederland, Beilen

Na maanden lang voorbereiden op en dagdromen over onze eerste verre reis is het morgen EINDELIJK zo ver! We hebben alles tot in de puntjes uitgezocht (ahum we? Robin!!!). Hij zat zo’n beetje ieder vrije uurtje met zijn neus in de lonely planet of boven achter de pc om youtube filmpjes te bekijken. Daardoor gaan wij vast de mooiste plekjes op Bali en Lombok ontdekken. Eén angst is al overwonnen, we hebben ons duikbrevet gehaald. Angst? Jawel! Ro bleek een natuurtalentje, dus bij hem geen sprake van angst. Ik (Lianne) vond het doodeng, maar na duik was ik om. Gevolg door mijn enthousiasme de hele nacht niet geslapen en Robin wakker gehouden met gekakel over het duiken. Hij heeft het maar zwaar te verduren met zo’n vriendinnetje :p. Na nog een paar duiken in het zwembad trotseerde ik het troebele water met twee meter zicht en honderden kleine en zelfs een paar GROTE vissen. Het onderwaterleven in Nederland al zo mooi, hoe geweldig moet het onderwaterleven op Bali dan wel niet zijn? Vast nog veel mooier dan we ons kunnen voorstellen.

De koffers zijn gepakt, dus we zijn er helemaal klaar voor. De wekker gaat al vroeg, dus eigenlijk zouden we al in ons nest moeten liggen. Maar slapen lukt nu natuurlijk niet. De wekker gaat morgenvroeg om half vijf en om half zes vetrekken we met de trein naar Schiphol em om precies 11 uur vliegen we naar Dubai. Helaas pindakaas geen tijd om Dubai te verkennen. Vanuit de lucht zal dit ook wel bijzonder zijn om te zien… Na een korte tankstop vliegen we verder naar de hoofdstad van Indonesië, Jakarta. Daar twee uurtjes wachten en dan vertrekken we met een kleiner vliegtuig naar Denpasar, de hoofdstad van Bali. Dan nog een aantal uurtjes met de auto naar onze eerste bestemming, Lovina.

We hebben er erg veel zin in en we gaan jullie via dit blog op de hoogte houden van al onze belevenissen daar. Nu toch maar snel proberen te slapen. Jullie horen van ons!

Sampai jumpa lagi! (tot snel!)

• 17 Juli 2012 - 09:55

Daan En Erwin:

Heeeeeeeeeeel veel plezier en lekker genieten daar!! We zijn nu al nieuwsgierig naar al jullie verhalen! Veel liefs!

• 18 Juli 2012 - 15:03

Nicole:

heel veel plezier,ben benieuwd naar jullie verhalen..geniet er lekker van!

• 19 Juli 2012 - 20:01

Dinie:

Een hele fijne vakantie samen,
    Ben nu al benieuwt naar jullie verhaaltjes en foto,s,

• 20 Juli 2012 - 06:27

Leonie:

Heel veel plezier geniet ervan!

Liefs ons

• 20 Juli 2012 - 12:52

Arjen & Lisa :

Waar blijft jullie update?! ;) haha maar dat betekend vast dat jullie heel erg druk zijn en aan het genieten!

• 21 Juli 2012 - 17:30

Greetje:

Lekker weertje heb ik gisteren gehoord van Robin. Geniet er maar lekker van!!